MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Και το “ευχαριστώ” έχει τον τρόπο του.

Author Θέμης Σαρανταένας at 6 Απριλίου 2021
Πώς να συντάξετε ένα σωστό thank you note.

Πώς να συντάξετε ένα σωστό thank you note.

Ο πελάτης μόλις μπήκε στο e-shop σας και έκανε την παραγγελία της χρονιάς. Την κοιτάζετε ξανά και ξανά για να βεβαιωθείτε ότι ναι, όντως, θέλει το πιο premium item στον κατάλογό σας: το παλαιωμένο κονιάκ 50 ετών από το Αραράτ στη χρυσοποίκιλτη κασετίνα, και μάλιστα επί τρία.

Πώς να συντάξετε ένα σωστό thank you note.

Φωνάζετε κάποιον συνεργάτη σας για να επιβεβαιώσει ότι τα μάτια σας δεν σας γελάνε και μετά κάθεστε λίγο πιο αναπαυτικά στην πολυθρόνα σας. Χαμογελάτε πλατιά. Επιτέλους, the big one! Μία τέτοια παραγγελία αξίζει σίγουρα ένα “ευχαριστώ”. Τι του γράφετε λοιπόν;

“Να σαι καλά φίλε”;

Λάθος. Ξανασκεφτείτε το και στείλτε ένα σωστό thank you note αφού διαβάσετε παρακάτω.

Κάθε πώληση αξίζει ένα ευχαριστώ

Πρώτα από όλα, πρέπει να έχετε πάντοτε υπόψη ότι κάθε πώληση, όσο μικρή και αν είναι, αξίζει ένα “ευχαριστώ”. Θα σας πω μια ιστορία: πριν πολλά χρόνια μόνο δύο περίπτερα των Αθηνών έφερναν τα comics της Marvel στην Ελλάδα (για τους millennials που αναρωτιούνται, όχι, δεν μπορούσαν τότε να τα κατεβάσουν από torrent).

Ο ένας περιπτεράς, κατσούφης και σιωπηλός έδινε το περιοδικό σαν να έκανε χάρη, ενώ ο άλλος έλεγε πάντα ένα εγκάρδιο “ευχαριστώ”. Φυσικά, όλοι προτιμούσαν τον δεύτερο, παρά το γεγονός ότι είχε περισσότερο περπάτημα. Πολλοί πελάτες σας θα αποφύγουν επαναληπτική αγορά, ακόμα και υποσυνείδητα, εάν δεν ακούσουν ένα “ευχαριστώ”.

Τα μικρά “ευχαριστώ”

Για τα μικρά σας ευχαριστήρια σημειώματα, αυτά που συνδέονται με μία τυπική παραγγελία στο e-shop σας ή ένα θετικό σχόλιο στα social media σας είναι καλό να έχετε μία γκάμα από σύντομες (αλλά όχι “ξύλινες”) απαντήσεις. Προσπαθήστε να αποφύγετε τις απρόσωπες ευχαριστίες.

Συγκρίνετε τα δύο thank you notes προς τον ίδιο πελάτη:

“Τα κομμωτήριά μας σας ευχαριστούν για το σχόλιό σας.”
VS
“Μαρία, σε ευχαριστούμε! Είμαστε σίγουροι ότι και η επόμενη εμπειρία σου στο κομμωτήριό μας θα είναι το ίδιο καλή και καλύτερη!”

Προσωποποιήστε λοιπόν τις μικρές ευχαριστίες σας, μην κάνετε τον πελάτη να νιώθει ότι έκανε επίσκεψη στην εφορία και θα δείτε διαφορά.

Τα μεγάλα “ευχαριστώ”

Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις όπου το απλό “ευχαριστώ” δεν φτάνει. Μια ιδιαίτερη αγορά χρειάζεται και ένα ιδιαίτερο τρόπο ευχαριστιών για να δείξετε πόσο σημαντική είναι για εσάς. Το κονιάκ από το Αραράτ, η επιλογή του πιο ακριβού πακέτου υπηρεσιών IT με πληρωμή προκαταβολικά, μια τεράστια παραγγελία καυστήρων για όλη την Ελλάδα και χιλιάδες ακόμη μεγάλες αγορές, χρειάζονται μεγάλα “ευχαριστώ”.

Σε αυτή την περίπτωση κάνετε κάποια από τις 3 παρακάτω κινήσεις:

Α. Ειδικό ευχαριστώ

Ξεχάστε όλα τα τυποποιημένα post και email που έχετε, όσο έξυπνα και περιεκτικά και αν είναι. Αρχίστε με μία κενή σελίδα. Γράψτε ένα “ευχαριστώ” 4 έως 5 αράδων εξηγώντας τι σημαίνει η αγορά του πελάτη για εσάς. Αποφύγετε τα μεγάλα λόγια και τους βερμπαλισμούς, γράψτε απλά και μέσα από την καρδιά.

Β. Χειρόγραφο ευχαριστώ

Πότε ήταν η τελευταία φορά που λάβατε μία χειρόγραφη επιστολή; Οι περισσότεροι από εμάς, πρέπει να πάμε πολλά χρόνια πριν για το θυμηθούμε. Μπαίνοντας στον κόπο να συντάξετε μία χειρόγραφη επιστολή, δείχνετε πόσο πραγματικά επιθυμείτε να ευχαριστήσετε τον πελάτη σας.

Σε αυτή την περίπτωση προσέξτε μόνο τον γραφικό σας χαρακτήρα – η επιστολή πρέπει να διαβάζεται εύκολα και όχι σαν συνταγή που έγραψε ο ωτορινολαρυγγολόγος.

Γ. Ευχαριστώ με πράξεις

Τέλος, συνοδεύστε τις λέξεις με πράξεις. Ένα premium δερμάτινο καλάθι δώρων με τσικουδιά, λάδι τρούφας και ανάμεικτα λουκούμια; Μία εφ’ όρου ζωής συνδρομή στις υπηρεσίες σας; Ένα κουπόνι έκπτωσης για όλα τα μέλη της οικογένειας; Οι λύσεις είναι χιλιάδες.

Συμπέρασμα

Το πρώτο πράγμα μετά την πώληση είναι το ευχαριστώ. Όλα τα άλλα έπονται.

Ευχαριστώ!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

2 Comments

  1. Ο/Η ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΙΚΟΛΕΤΤΟΣ λέει:
    6 Απριλίου 2021 στις 09:54

    Πολλοί στο cafe θεωρούν το ευχαριστώ κάπως “υποτιμητικό” (η χαζουπερηφάνεια του έλληνα), οπότε πράγματι είναι σαν να πήρες το καφέ σου στην εφορία. Με ένα αυθεντικό ευχαριστώ εκτιμώ ότι ο τζίρος τους μπορεί να 3πλασιαστεί.

    Απάντηση
    • Ο/Η Θέμης Σαρανταένας λέει:
      6 Απριλίου 2021 στις 10:10

      Πολύ σωστή παρατήρηση! Η δύναμη του “ευχαριστώ”!

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X